ضدپسر2
˙·▪●$★GHALB★$●▪·˙
ایمان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
فقط عشق
گوگولی مگولی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·▪●$★GHALB★$●









ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 2822
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Flash banner maker online
نويسندگان
ایمان

آرشيو وبلاگ
دی 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 3 دی 1390برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : ایمان

 

مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم

 
-مامان: نه
-مامان، اجازه هست موهامو زیتونی کنم

-مامان: نه
-مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم

-مامان: نه
-................
-مامان، اجازه هست مثل باربی آرایش کنم

-مامان: نه

-مامااااان یعنی چی من 18 سالم شده ها
.
.
.
-مامان: اَاّه سیاوش، خفه میشی یا خفت کنم..........!!!!!!!!!!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: